torsdag 20. januar 2011

Sånn lue som kan stå!

...ønsker Ola seg. Sånn som denne som storesøster Ane fikk til jul i 2009.
Jula kom litt brått på i år (også...) og med et bekken som ikke var brukbart til å sitte i sofaen pga en låsning eller ett eller anna som gjorde inni hampen vondt, så ble det ikke lue til Ola jula 2010. Men jula varer vel helt til den påska jeg har gnåla om i de to siste innleggene mine, så da er det bare å kjøre på. Nå er lua snart klar til jula 2011. Det kan jo hende den kommer litt brått på den også ;)

Det vil si, jeg HÅPER den ligger klar. Bestillinga fra treåringen var: "sånn dær lue som kainn tå"! Så får vi se da, om den (s)tår når den kommer ut av vaskemaskina. Jeg er litt spent, for jeg har valgt garn og pinner litt på måfå. En tråd Tove og en tråd Sandnes Alpakka. De skal angivelig tove begge to, men det gjenstår å se.

Ingen kommentarer: