tirsdag 11. januar 2011

En påskeide.

Jula er over, 2010 er over, det er lenge siden jeg har skrevet noe her. Ikke har det vært særlig mye å skrive om heller egenlig, all den tid denne bloggen handler mest om håndarbeid og hage... 2010 gikk med ril å bygge hus. Hverken mer eller mindre. Jeg ble ferdig med kjolen fra forrige innlegg, og jeg har strikka nesten to luer, ett par votter minus en tommel og toving, og sydd en miniminigave til en seksåring, men det er det. Hagen gikk det skeis med i fjor etter en meget lovende vår. Husbygginga har virkelig tatt all tid og alt fokus, og på tampen av året har dessuten formen min vært laber pga at tredjemann er på vei. H*n kommer i mai hvis alt går bra, og vi gleder oss veldig!

Nå nærmer vi oss så smått ferdig hus! Og med det og ny baby burde det være plenty mulighet til å leke seg litt igjen med symaskin og strikkepinner. Planer for hagen fins det også. Der får våren vise hva bekkenet mitt tåler og hva andre kan hjelpe meg med. Men poteter nok til en vinter, litt salat og rikelige mengder ringblomster er et absolutt minimum!!


Nå som jula er over, og vi så smått tenker i retning våren er liksom påska det første som skal skje. I dag dukka disse påskekyllingene opp på www.garnstudio.no. De var himla søte! Nå ligger den lagra her på bloggen så jeg finner igjen oppskrifta. Sånn hvisomatteifall jeg skulle få tid til overs ;)

Ingen kommentarer: