lørdag 9. mai 2009

Skjørt

Jeg skal sy meg og Anemor et skjørt hver. Stoff er innkjøpt og jeg har mønster til Ane sitt. Men jeg mangler til meg selv, og tenkte muligens å ta det litt på gefühlen. Så da surfer jeg etter ideer, og her er en.


Forøvrig har jeg vært på Stoff og Stil som åpna i Trondheim på torsdag. Direkte fra nattevakt, kaotiske tilstander, og ingen tilbud på annet enn to symaskinmodeller. Litt dårlig... Men stoff ble det da okke som. Jeg har kjøpt bomull i lillatoner, grønt og rosa, til dukkestua, og klær. Brun fleece til vognpose og/eller bukse til Ola. Div jersey og stretchchenille. Og stoff til sengetøy til Ola. I tillegg ble det litt smalt blonde mellomverk, skranglebokser til babyleker og litt bånd. Ja og så ei tvillingnål. Det blir ei ny utfordring både for meg og maskina.

Ingen kommentarer: