mandag 25. mai 2009

Fin lue

Ei jente i barnehagen til en av ungene mine har ei lue som jeg har sikla på lenge. Så fikk jeg meg telefon med bedre kamera gitt... Og hva tror dere hang og dingla til tørk på plassen hennes en av de første dagene jeg vifta rundt med telefonen... :D



Jeg må definitivt på garnshopping! Dette tror jeg er bra jobb på ei rolig nattevakt. Rundt og rundt, og rundt. Adskillig lettere for et trøtt hode enn Bynestrøye til minstemann (= MYE mønster og MYE telling = lite lurt for en nattearbeider). Ja da Bynestrøya ligger pent i posen sin. Enda godt det ble en varm 17 mai. Det ville forresten vært usannsynlig surt å spurte ferdig en ullgenser til årets 17. mai, for det var en alt for varm dag til slike plagg.

Her er forresten ungene den 17.



Ane er ivrig sekkeløper

Og Ola er på tur hjem med pappa

Ingen kommentarer: