onsdag 13. februar 2008

Pulsvarmere


Splitter nye pulsvarmere! Eller de er ikke helt ferske akkurat. Jeg starta på dem i høst da fargene ute var som aller finest, og det gikk radig å strikke, men ikke så radig sy sammen tydeligvis...
Drops Alpakka, pinne 3 (tror jeg det var) . 50 masker rillestrikk fram og tilbake til det føltes passelig bredt. Sy sammen i sida med åpning til tommelen. Jeg har dessuten klart å speilvende den ene så det ble helt rett til slutt. Ikke verst! ;)

Her er det meitaistropper og panell på gang. Ola og jeg har vært på tur i dag med den svarte og orange. Han satt på ryggen for første gang, og det var visst slettes ikke så derst. Ingen bilder av det dessverre, for vi var ute alene, men jeg tror han trivdes :) Etterpå henta vi storesøster i barnehagen, da satt han på magen. Bærekomforten ble faktisk veldig bra. Jeg hadde liksom regna med at jeg måtte lage et par for å finjustere litt, men det tror jeg ikke trengs faktisk. Og det er bra, siden jeg har et par som nesten er ferdig liggende ;)

Ingen kommentarer: