torsdag 7. februar 2008

En oppdatering.


En stund siden sist nå...
Jeg har stadig nye prosjekter på gang, og med permisjon fra studiene burde det jammen gå an å få laga litt av hvert, men jammen tar det tid å ha unger... Men koselig er det!! Ola er blitt 8 mnd, og det er en fantastisk alder!!
Det er feil å si at jeg har droppa strikkinga, men akkurat nå går det mest i søm.
Siste produksjonen var en meitai i sånn ca babystørrelse. Dette var første førsøk på den slags for min del, men den ble slettes ikke verst å bære i, så de kommer nok flere etter hvert. Stoffet ligger (ikke så) pent i kø ;)
Her er den: Svart, kraftig bomullstoff og orange cord, fleece til polstring, og en zilion sømmer for å få det til å holde. Og det tror jeg det gjør. Jeg har hoppa (bokstavelig) med treåringen min oppi, og den holdt som bare det.


Ikke det beste bildet dette, skal se om jeg får tatt noen i dagslys snart.

Ingen kommentarer: